Årets sista loppis?

Var på den förmodligen sista uteloppisen för året i söndags. Hittade bla en kaffeservis Agda (design Christina Campbell) från Rörstrand för en hundring.











Eftersom det var fint höstväder körde jag en extra runda, och såg en skylt med LOPPIS. Tänkte först inte stanna, men vad tusan, man har inget att förlora. I huset som hade loppisen var hela källaren fylld med grejer, mannen som hade det  köpte upp dödsbon. Det mesta kostade 10-30kr/st, gissa om det fyndades, ett par bananlådor fylldes och lastades in i bilen.

Kommentarer
Postat av: Linda på Lingon

Åh vad jag blir avundsjuk på ditt fyndande...

Ibland (på sommaren) får jag en sån lust att bara åka runt och stanna vid alla loppisskyltar, man vet ju aldrig vad som väntar. Problemet är att jag inte kan så mycket som du, utan jag går bara på vad jag tycker om och det går ju också bra eller hur...

Ha det så bra vi ses kanske vid något loppisstånd

kram

2009-02-08 @ 22:25:08
URL: http://describingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0